Domače lučke

Lani sem v neki trgovski akciji opazila silikonske modelčke za sladoledne lučke. Z nakupom sem malce oklevala, saj kuhinjsko kompliciranje v smislu domače-replike-so-najboljše ni v moji navadi; nutela pač nikoli ne bo boljša, če jo naredimo doma, predvsem pa ne bo imela “čisto istega okusa”. Ampak, stvarca je nekako pristala v moji košarici in doma sem naredila prve domače “sladoledne” lučke.

V modelčke sem najprej natrosila nekaj zmrznjenih gozdnih sadežev, dodala navaden tekoči jogurt in žličko medu. Malo sem jih pretresla in zadevico postavila v zmrzovalnik. Bile so božanske in celo poletje sem jih delala kot nora, tako da lahko rečem, da se je nakup definitivno poplačal =).

Recept se odpre ob kliku na sliko.

Od takrat sem na spletu dobila še precej dobrih receptov, ki jih nameravam preizkusiti v letošnji sezoni.

Lučke kremni piškotek.
Nuteline lučke.
Lučke s kokosom in limeto.
Lučke z mangom in jagodami.
Lučke s kokosom in mangom.
Lučke z breskvami in vanilijevim jogurtom.
Lučke z jagodami in pomarančnim sokom.
Lučke z breskvami, ličijem in malinami.
Še ena varianta s kokosom in limeto.
Lučke Pina colada.
Ananasov lasi z meto.

Za kakšne zabavne večere pa pridejo prav tudi v malce odraslejši izvedbi.

Mojito lučke.
Bellini z breskvami.
Gusarske rum-cola lučke.
Malinova caipirinha.

Komentiraj